Maria maailm

Koht, kus kirjas kõik vahvad sündmused, mida tahaks teistega jagada ja hiljem meenutada

pühapäev, november 06, 2005

Minuga on raske

Pean ausalt tunnistama, et ma ei ole praegu kõige sõnakuulelikum laps. Ma saan küll aru fraasidest "ei tohi", "ära tee", "tule ära" jne., aga enamasti ei ole ju kasulik neist aru saada, sest keelatud on tavaliselt just kõige toredamad ja ahvatlevamad asjad. Näiteks mulle väga meeldib vanaema raamatutenurk põrandale laiali tõmmata ja emmet ja teisi oma pisikeste kikudega hammustada ja vannitoas sampoonipudelid riiulist alla tõmmata ja juhtmeid sikutada ja veel palju muud, mille peale enamasti üks eelloetletud fraasidest järgneb, aga mina siis ainult naeran ja jätkan rõõmsalt oma tegevust. Ja kui mind korduvalt keelatakse, siis vaatan kelmikalt üle õla, naeran ja jätkan tegevust. Praegu see ignoreerimise taktika veel töötab, kuna rääkida ma ei oska ja võin vabalt teeselda, et ei saa aru, mida mulle öeldakse. Kui rääkima hakkan, siis pean ilmselt ka sõnakuulelikuks hakkama. Aga seni tuleb ju täiega nautida seda titaaega!!

3 Comments:

  • At 3:21 PM, Anonymous Anonüümne said…

    Palu emmel-issil kõik sinu jaoks keelatud asjad silma alt ära panna, et sa neid kätte ei saaks. Siis ei pea nad sulle kogu aeg ütlema, et ära tee ja ei tohi jne. Ütle emmele-issile, et proovi ise mängida, kui arvestad teatud asjadega ja siis selgub, et neid ei tohigi võtta ja kasutada. Tuju läheb ikka täitsa ära :(.
    Meil on nii, et kõik, mis minu käeulatuses, on mulle lubatud, v.a. kuum pliit, ja nii on väga hea mängida :)

     
  • At 3:22 PM, Anonymous Anonüümne said…

    Ahjaa ja mõnikord, kui emme-issi on midagi keelatud minu käeulatusse jätnud, siis on nad ise süüdi ja minuga nad õnneks ei pahanda :)

     
  • At 6:22 PM, Blogger Maria said…

    Oeh jah, lihtne öelda. Minu emme ka tegelt käitub samasuguse reegli järgi, aga no mina kasvan ju üha pikemaks ja vanaema näiteks oma peeglilauda ära peita või kõrgemale tõsta ei saa. Ja vannitoas olen kah juba esimese šampooniriiulini sirgunud :-)
    Tegelt on nii, et emme luges viimasest Perest & Kodust ühe 6-aastase poisi mõtteid ja tollel poisil oli selle keelamise värgiga sama lugu. Nimelt et kui emme ütleb ühe korra, et ei tohi, siis veel natuke ikka tohib, aga kui teist korda öeldakse, et ei tohi, siis ei ole enam mõtet teha.

     

Postita kommentaar

<< Home