Maria maailm

Koht, kus kirjas kõik vahvad sündmused, mida tahaks teistega jagada ja hiljem meenutada

reede, september 30, 2005

Sünnipäev

Täna on minu 10-kuune sünnipäev. Aga see ei ole hea päev. Hommikust peale lihtsalt tuju ei ole. Süüa ei taha, juua ei taha. Mängida ka eriti ei taha. Tahaks kogu aeg emme sülle ja tissi tahaks ka. Emme võtab sülle ja annab tissi. Natukese aja pärast ei taha enam seda ka. Ma ei saa aru, miks emme peab neid nõusid pesema. Nutan... Emme muudkui mõtleb välja asju, mis peaks mul olemise paremaks tegema. Ma pole enam mitu päeva jälle korralikult kakanud. Emme tegi Microlaxi ja istusime potile. Natuke aega oli täitsa mõnus seal istuda ja kakada ja nukuga mängida. Aga nii kui puhas mähku alla sai ja riided selga, tuli jälle virisemise tuju. Emme pani siis mulle igemete peale geeli. Et äkki teevad tulevased kikud igeme sees häda. Ei läinud paremaks. Tahaks tissi. Kui saan, siis tegelikult ei taha ka enam. Emme hakkas koristama. Mööda tube tolmuimejat jälitada on päris huvitav.
Nüüd tuli uni ... Loodetavasti näen värvilisi unenägusid ja õhtupoolik tuleb lõbusam. Sõidame ju külla vanavanematele ja täna on ikkagi minu sünnipäev.

1 Comments:

  • At 10:15 AM, Anonymous Anonüümne said…

    :):)
    väga tore lehekülg!
    palju õnne sünnipäevaks!
    Elin tervitab ka.

     

Postita kommentaar

<< Home