Maria maailm

Koht, kus kirjas kõik vahvad sündmused, mida tahaks teistega jagada ja hiljem meenutada

pühapäev, november 06, 2005

Mulle meeldib

Mulle hirmsasti meeldib praegu asju teineteise sisse panna ja purkidele-potsikutele kaasi peale panna. Nii et hommikusöögi ajal kui emme juustutopsil kaane pealt võtab, siis panen mina selle jälle peale. Niisamuti teen ka võikarbiga. Ja igal võimalusel püüan emmele issile lusikaid kohvitassi panna. Nüüd ongi juba nii, et kui issi suhkru kohvi sisse paneb, siis minu ülesanne on alati suhkrutoosile kaas peale panna. Niisamuti meepurgile.
Maisipallid panen ka kaussi tagasi kui emme ette näitab ... aga siis järgmisel hetkel loobin need muidugi uuesti laliali.
Samuti korjan oma mänguklotse kaussi ja kui teepakid karbi seest välja kallan (see on muide üka lemmiktegevusi hetkel ;-)), siis panen need sinna ka tagasi, kui emme ütleb.
Veel saan nüüd uhkusega teatada, et üleeile käisin arsti juures oma möödunud kuu saavutusi ette näitamas. Kaalu oli juurde tulnud 170 g - nüüd kaalun täpselt 7 kg ja 900 g. Pikkusesse olen viimase kuuga sirgunud 1,5 cm - seega olen 71 cm pikk. Tubli ehh?

1 Comments:

  • At 3:15 PM, Anonymous Anonüümne said…

    Tubli oled sa kindlasti! Ega niisama ju blogi ja modellikarjääri tehta, kui tubli poleks.
    Muide selle pildi peal oled sa nagu Annemari, samasugune body seljas ja punased püskid jalas :)

     

Postita kommentaar

<< Home