Maria maailm

Koht, kus kirjas kõik vahvad sündmused, mida tahaks teistega jagada ja hiljem meenutada

esmaspäev, oktoober 17, 2005

Kõigest mis vahepeal juhtunud

Juba ammu on mul palju öelda siin, aga emme väidab kogu aeg, et tal on kiire ja ta ei saa kirjutada. Ja no tegelikult mulle ju ei meeldigi, kui ta arvuti taga istub. Igav! Ta peab seda salaja tegema, siis kui mina magan või kellegi teisega mängin.

Igatahes kõigepealt siis sellest saladusest, mis tegelikult ammu enam ei olegi saladus. Nimelt on emmel nüüd sõrmus sõrmes. Mulle meeldib ka seda vaadata ja näppida. Ei, see ei ole abielusõrmus!! See on kihlasõrmus ja suvel saab nähtavasti pidu. Niiet kõik kes juba arvasid, et ma venna või õe võrra rikkamaks saan ... Vara veel.

Võitleme siin külmetushaigustega iga päev. Kõigepealt jäi issi haigeks, siis varsti sai emme issilt nohu ja nüüd on vanaema nohus. Aga emme on kogu me toa küüslauku täis riputanud ja kord nädalas käime saunas ning määrime rinda ja selga meega. Kui ma aevastama kipun, siis saab kohe Humerit ninna lastud. Nii olengi mina seni täiesti terve!

Mis siis veel vahepeal juhtunud. Üks päev peitsin issi mobiiltelefoni pesumasinasse, aga seda ma ei märganud, et emme ja issi mind kogu selle tegevuse vältel muiates jälgisid. Ja tagatipuks hakkas telefon ka kohe helisema. Aga oodake ainult! Mida aeg edasi, seda osavamaks ma saan ja varsti te mu peidukaid enam ei avasta.