Maria maailm

Koht, kus kirjas kõik vahvad sündmused, mida tahaks teistega jagada ja hiljem meenutada

reede, oktoober 28, 2005

Debüüt modellinduses

Just nagu minu arstitädi mulle juba tibatillukesest peale rääkis - minust saab modell. Tõepoolest, kaalu lisandumisega on mul probleeme olnud juba alates teisest elukuust. Keskmine kaalutõus kuus jääb 200-300 g piiresse. Nii ongi nii minu arstitädi kui ka muud sõbrad-tuttavad kõik see aeg naljatanud, et ehk see väike neiu juba varakult modellikarjäärile mõtleb.

Ja äkki ... selle nädala alguses uuritigi minu emmelt, et kas me ei tahaks minna modelliks varsti ilmuvasse Pere & Kodu eriväljaandesse Beebi. Loomulikult andsime me oma nõusoleku ja eile käisimegi pildistamas. Vahva oli! Natukene pean veel vaid harjutama neid rollimänge. Artikli, mille juurde minu pilti vajati, nimi tuleb "Jonn" ja pildile oli vaja jonnivat last, aga seal Ema ja lapse keskuses oli nii vahva mängutuba ja palju teisi lapsi, et pole ju tuju jonnida. Emme siis natuke provotseeris aidates mul niimoodi rolli sisse elada. Loodetavasti leiab toimetaja nende piltide seast just sobivad.

Lõpetuseks tuleb tõdeda, et eks iga algus ole raske ja aeg mul ju harjutamiseks alles ees. Ükskord saab minust kindlasti ka kaanetüdruk ;-)

4 Comments:

  • At 7:40 PM, Anonymous Anonüümne said…

    Tsau Maria! Mis sa arvad, kuidas need pildistajad teadsid, et sa nii hea modell oled? Ma arvan, et eks ikka beebikino kodulehelt ;-)

     
  • At 10:40 PM, Blogger Maria said…

    Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

     
  • At 10:19 AM, Blogger Maria said…

    Huvitav, miks mina küll ennast beebikino kodulehelt ei leidnud? :-( Küll aga leidsin sealt sind, Annemari, koos emmega.

     
  • At 3:42 PM, Anonymous Anonüümne said…

    Hm, kas siis eelmised pildid on ära kustutatud? Sa olid ikka õige mitme pildi peal, nii üksi, kui koos emmega :) Otsi veel!

     

Postita kommentaar

<< Home