Maria maailm

Koht, kus kirjas kõik vahvad sündmused, mida tahaks teistega jagada ja hiljem meenutada

teisipäev, oktoober 18, 2005

Söömise kunst



Mina oskan juba ise süüa nüüd! Mitte küll lusikaga, aga kõike seda, mida saab süüa kätega. Näiteks meeldib mulle väga süüa maisipalle. Eile pistsin neid kogu aeg samal ajal kui issi õhtust sõi. Pakkusin vanaemale ka. Kuna tema on oluliselt suurem kui mina, siis panin neid talle suhu kohe peoga. Suu sai täis küll :-)

Hommikuti sööme emmega kas kaerahelbepudru või maisimanna pudru, mida Annemari soovitas. Maitseb hästi! Õunamoosi paneme peale. Ja söömine käib meil nii, et mina tegelen oma asjadega söögitoolis (vahepeal tõusen püsti ja keeran selja jne.) ja emme vaatab kuidas mind söödetud saaks. Aeg-ajalt loobin põrandale lusikaid ja topsikuid, mis mulle laua pealt pihku jäävad ja siis kiikan muudkui põrandale ja ennem suud uuesti lahti ei tee, kui emps asja maast üles on korjanud. Hea koostöö, kas pole?

Lõunane juurviljapüree söömine käib samamoodi, ainult selle vahega, et seda ma niipalju ei taha ja siis saab see söömisprotseduur kiiremini läbi.

Tegelikult harjutan juba ka kõige selle söömist, mida emme-issigi söövad olgugi et see esialgu mu ainsa hambaga natuke keeruline ja aeganõudev on.

Lusikaga tahaks juba ka ise süüa, aga seda ei ole emps veel lubanud. Ma kardan, et ta kujutab üsna elavalt ette, milleks ma võimeline olen.

3 Comments:

  • At 12:18 AM, Anonymous Anonüümne said…

    Tsauka! Mina sain laua taga esimest korda oma lusika pihku 7-kuuselt. No mida see emme siis ikka ette kujutab? Loomulikult on iga algus raske, olgu see siis 10-kuuselt või 2-aastaselt, aga mida varem, seda parem. Nüüd oskan juba täitsa ise süüa, st terve kausi putru söön ise ära ja emmet ei luba ma oma lusikaga lähedalegi! Hakka aga harjutama, see võtab aega. Pärast emmel ka lihtsam, saate korraga koos samaaegselt süüa :)

     
  • At 12:21 AM, Anonymous Anonüümne said…

    Aa, ja mis maisipallidesse puutub, siis sa oled lahe! Proovi ninna ka toppida, ma küll topiks, kui aga võimalus oleks :) Vahel topin nt emmele või issile sõrmed ninna, sest maisipalle mulle ei anta :(

     
  • At 11:08 AM, Blogger Maria said…

    Ohhoo, lahe, järgmine kord proovin siis ninaga. Aga sõrmi topin minagi osavalt igale poole - emmele ja issile ninna ja silma ja suhu jne. Ja küll ma selle lusika ka kord kätte võtan ja emmele näitan, mis ma oskan :-)

     

Postita kommentaar

<< Home