Maria maailm

Koht, kus kirjas kõik vahvad sündmused, mida tahaks teistega jagada ja hiljem meenutada

pühapäev, aprill 23, 2006

Väike abiline

Ja ongi käes see emme poolt kauaoodatud aeg, mil tütrest on sirgunud abiline kodutöödel. Nii on meie peres nüüd Maria kohustuseks poekottide tühjendamine ja asjade kööki tassimine. Mitte et keegi talle selle kohustuse pannud oleks, aga Maria saaks tõsiselt kurjaks kui keegi tema eest kotti tühjendada püüaks.
Aga et pildid räägivad enam kui tuhat sõna, siis siin väike pildiseeria Maria toimetustest.

Mis meil siis täna koju on toodud?

Ehhee, jogurt!

Piimapakiga tuleb ettevaatlikult minna.

Siin on teie juurviljad, mina neid ju ei söö.

Mmmm.. pirnid on nämm..

Joogijogurtist teeb emme mulle keefiriga jooki.

Kõik valmis. Ise olen rahul!

3 Comments:

  • At 11:05 PM, Blogger maris said…

    lisaks poekotile meeldib leevikesele tühjendada ka pesumasinat. kui ma pesu kuivama panen, toob leevike mulle pesumasinast asju kätte. aga ta toob neid ka siis sealt, kui keegi on kogemata unustanud pesumasina ukse lahti ja masinas hoopis mustad asjad ootavad. või kui ta kuskilt isa sokid leiab.

     
  • At 11:37 PM, Anonymous Anonüümne said…

    sellest jutustab meie järgmine lugu ... kui emme aega saab kirjutada.
    huvitav kuidas neil küll nii ühesugused hobid on?? või on kõikidel pisikestel tüdrukutel sellised kombed :-) ?

     
  • At 7:39 PM, Blogger krista said…

    kõikidel pisikestel tüdrukutel on sellised kombed!

    Meil on veel nii, et kui ma pesu kuivama panen, siis ta annab mulle neid kätte ja enne raputab ilusti läbi, et sirgemad oleks. Kui aga pesu liiga kiiresti otsa saab, siis ta võtab neid uuesti nööri pealt maha, et ma uuesti paneks :)

     

Postita kommentaar

<< Home