Maria maailm

Koht, kus kirjas kõik vahvad sündmused, mida tahaks teistega jagada ja hiljem meenutada

kolmapäev, jaanuar 04, 2006

Minu issi

Mul on maailma parim issi! Arvatavasti arvab enamus maailma lapsi sedasi. Aga nii see tõesti on. Issiga koos me teeme palju toredaid asju ja vahel ka asju, mida me emmega ei tee. Et mis me siis issiga koos teeme? Palun väga:
1. üsna sündimisest alates käisin ma alati koos issiga vannis (õigem oleks vist öelda, et issi vannitas mind);
2. issiga koos me lõkerdame naerda;
3. mängime peitust;
4. ainult issi loobib mind õhku ja keerutab tõeliselt lahedalt;
5. kui issi õhtul koju tuleb ja sööma hakkab, siis on minu kindel koht tema süles;
6. kui issi arvuti taha istub, siis olen mina jälle hopsti tema süles ja askeldan kirjutuslaua taga;
7. teeme pikki jalutuskäike;
8. issi kukil on lahe olla;
...
Aga issiga vahel juhtub ka üht teist. Näiteks unustas ta mulle kord õue minnes soojad püksid jalga panna. Emme tuli välisuksepeal vastu ja mindi siis tuppa tagasi pükse otsima.
Kirjutan ma seda täna siin sellepärast, et tahan Sulle, issi, öelda palju õnne sünnipäevaks ja kõva kalli kalli. Kingitust sa meilt ei tahtnud, aga küll me emmega midagi välja mõtleme.

Ja head uut aastat kõigile!!

1 Comments:

  • At 12:50 PM, Anonymous Anonüümne said…

    Tsau Maria! Kuule, ole vunts ja ütle meie poolt ka Palju õnne oma issile. Minu mamps ja paps on sellised udud, et nad unustavad kogu aeg sünnipäevad ära. Pole siis ime, et minugi sünna peeti ju kuu aega hiljem :)

     

Postita kommentaar

<< Home