Maria maailm

Koht, kus kirjas kõik vahvad sündmused, mida tahaks teistega jagada ja hiljem meenutada

kolmapäev, detsember 14, 2005

Strateegilised mõõdud

Täna käisime arsti juures mõõtmas ja kaalumas. Nüüd saan teilegi avaldada, et 1-aasta ja 2-nädalasena kaalun mina 8 kg ja 300 g ning olen 72 cm pikk. Vot nii! Ja tehti mulle ka vereanalüüs ja pissiproovi peame ka viima. Et ikka kindel olla et kõik minu näitajad korras on.
Muide kui näpu otsast verd võeti, siis torke peale ei teinud ma teist nägugi. Ebameeldiv oli see vere välja pigistamine, siis lasin ikka häälepaelad ka valla. Kui kabinetist lahkusime, oli jälle suu naerul ;-)

2 Comments:

  • At 2:59 PM, Anonymous Anonüümne said…

    kuidas nende sünnipäeva piltidega siis jääb? neid klõpsutajaid oli seal hulganisti, äkki saab ka näha?

     
  • At 11:57 AM, Blogger Maria said…

    nendega on nii, et nüüd on paljude klõpsutajate käest pildid kokku kogutud ja tuleb vaid leida aeg, et need üles riputada. olgugi et pilte on palju, püüame selle aja ikka varsti leida :-)

     

Postita kommentaar

<< Home