Maria maailm

Koht, kus kirjas kõik vahvad sündmused, mida tahaks teistega jagada ja hiljem meenutada

kolmapäev, detsember 07, 2005

Olen haige :-(

Tänu ühele kallile külalisele, kes nohuse ninaga minu sünnipäevale tuli, olen mina nüüd ka nohune. No täiskasvanud inimene, isegi võiks öelda, et juba päris kaua elu näinud ja nii rumal, et tuleb minusuguse pisikese sünnipäevale ja veel teatab kõva häälega, et tal on nohu. Loodetavasti see enam ei kordu.
Igatahes ei saa mina nüüd öösiti magada, kuna nina on kinni ja päev läbi aevastan ja silmad jooksevad vett. Kõige tipuks esines juba ka palavik 38,1 kraadi. Vanarahvas teab küll rääkida, et küll pulmadeks saab terveks, aga mul ju vaja juba nädala pärast kõiksugu jõulupidudele ilmuda.
Igatahes emme ravib mind hoolega ja loodame ikka kiiret paranemist.

2 Comments:

  • At 9:58 PM, Anonymous Anonüümne said…

    Head paranemist! Trinol ka nohu ja minul ka. Need haigused ei taha kuidagi rahu anda, meil juba teine nohuvoor sel sügisel, õnneks palavikku pole kordagi olnud. Läkaköha ka jälle hoogustus:(

     
  • At 1:35 PM, Blogger Kajakas said…

    Võid üsna kindel olla, et ega nohu nüüd nii naljalt ei nakka. Kui teie külalisel alles täna-eile alanud värske nohu, siis võib-olla küll, aga tegelikult pole seegi eriti reaalne. Kindlasti suudad ka oma pere haiguste ajaloost tuua näiteid kus kõik polegi korraga haiged jne. Seega vimma pole mõtet pidada. Ka beebikooli võib nädalase nohuga minna. Mõnele väheinformeeritud emale võib asi jube-hirmus-kole tunduda, aga tegelikult pole muretsemiseks-närveerimiseks põhjust.

     

Postita kommentaar

<< Home