Maria maailm

Koht, kus kirjas kõik vahvad sündmused, mida tahaks teistega jagada ja hiljem meenutada

pühapäev, jaanuar 20, 2008

SUUR tüdruk

Mida iganes me viimasel ajal ei tee või kuhu ei lähe, siis üha tihedamini on hakanud kõlama repliik "Ma ise, ma olen ju suur tüdruk!". See ei tähenda muidugi seda, et kui Marial on vaja, et emme midagi teeks, no näiteks talle riideid selga aitaks või ära võtaks või ukse lahti teeks või poti peale aitaks, et ta siis ei oskaks mesimagusa häälega selgitada: "Aga mina olen ju veel pisike, ma ei saa, ei oska ...".
Ühel päeval hakkasime seda asja siis arutama, kui Maria jälle teatas, et ta suur tüdruk on. Emme küsis siis vastu, et kui Maria on suur, mis siis emme on, emme on ju ka suur. Maria mõtles natuke ja arvas siis, et tema on siis pisike suur. "Ja issi on veel suurem kui emme ja vanaisal on hästi suur kõht, tema on hästi väga suur!!", pani Maria kõik piirid paika :)